The best Side of دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم.

فیلتر کربن بلاک: فیلتر کربن بلاک نیز مشابه فیلتر گرانول عمل کرده و فرآیند آن را تکمیل می‌کند و باعث شفافیت آب و همچنین از بین رفتن طعم و بوی نامطبوع و ذرات کربنی آزاد در آب مصرفی خواهد شد.

شیر برقی و شیرهای پرشر و لو پرشر در آب شیرین کن خانگی مینروا باعث جلوگیری از هدر رفتن بیش از اندازه آب می‌شوند و همچنین، در فشار بالا و فشار پایین یا در زمان قطع آب و برق پمپ دستگاه را از برق قطع می‌نماید تا به قطعات برقی دستگاه فشار وارد نشود و عمر مفید دستگاه کاهش پیدا نکند.

این در حالی است که بسیاری از آب تصفیه کن‌های موجود در بازار شامل گارانتی نیستند. یا گارانتی آنها شامل پمپ و مخزن که مهم‌ترین قطعات دستگاه می‌باشند، نمی‌شود.

مخازن تصفیه آب در دو مدل استیل و فایبر گلاس در بازار عرضه میگردند. عملکرد کلی مخزن ذخیره تحت فشار به این صورت است که آب آشامیدنی داخل یک تیوپ پلاستیکی داخل مخزن ذخیره میگردد و دور تا دور این تیوپ که آب تصفیه شده در آن است تحت فشار باد خواهد بود تا در صورتی که شیر روی سینک را باز کردید تیوپ توسط فشار باد مچاله شده و آب تصفیه شده با فشار مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

نیترات و نیتریت: میتوان گفت نیترات موجود در آب شهری، مضرترین ماده محلول در آن است. با آلودگی آب و خاک زیر زمینی و باران های اسیدی نیترات سطح نیترات موجود در آب شهری کم و زیاد میگردد با این وجود در بسیاری از شهرهای کشور ایران همانند تهران کرج اصفهان و… سطح نیترات این ماده مضر دستگاه تصفیه آب زینود از حالت استاندارد بیشتر بوده و میتواند به کاهش اکسیژن خون منجر شود.

خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت ضامن سلامتی شما است و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می نمائید، در واقع سرمایه گذاری شما برای سلامت خانواده خود می باشد. با خرید دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت و بی کیفیت پول خود را دور نریزید و با انتخاب صحیح، دستگاه تصفیه آب مناسب را در منزل نصب نمائید و از هزینه ای که پرداخت نموده اید خیالتان راحت باشد و هم اینکه از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده خود راضی باشید.

ما در قسمت فروشگاه سایت دستگاه های مختلفی داریم از جنس مرغوب ایرانی و تایوان که همگی از قطعات با کیفیت استفاده شده است.

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت تصفیه آسا است. آشنایی با مراحل تصفیه آب در تصفیه خانه

به همین منظور انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب و درجه یک میتواند گزینه مناسبی برای پاکسازی آب شرب مصرفی شما در طول روز باشد.

مطالعات و پژوهش ها نشان داده است که نوشیدن آب قلیایی باعث تنظیم قند خون می شود و عملکرد پانکراس را کاهش می دهد.

دستگاه تصفیه آب دیواری صرف نظر از نحوه نصب آن، عملکردی مانند دستگاه رومیزی یا زیرسینکی دارد و در بعضی از مدل‌ها قابلیت نصب روی یخچال را نیز دارند که مناسب فصل تابستان می‌باشند.

در روش اسمز معکوس فیلتراسیون آب به این صورت است که، آب از یک فیلتر غشایی با سوراخ های بسیار ریز (در حد نانو) عبور داده می‌شود. سوراخ های این غشاها تا حدی ریز هستند که فقط مولکول های آب می‌توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب در این فیلتر به دام افتاده و از آب جدا می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص، این توانایی را دارد تا هر گونه آلاینده مضر مانند میکرو ارگانیسم‌ها، مواد شیمیایی، بوی ناخوشایند، کلر، انگل‌ها، نیترات و... را از آب حذف کرده و آب آشامیدنی پاک و سالم را در اختی...

Report this wiki page